העבודה לפי תקן ISO  מהפשרת לנו לעבוד ולייצר מערכות בתחום הביטחון והתעופה ,ייצור ואינטגרציה של מערכות  תקשורת ומתן שירותים נלווים. מערכת ניהול האיכות המתועדת בנהלי מדיניות החברה ומאפשרים לנו לספק בצורה עקבית מוצרים ושירותים באופן מלא ולספק את הצרכים של הלקוחות שלנו לפי הדרישות שלהם. אנו מחויבים ולשיפור מתמיד של מערכת ניהול איכות במטרה לשפר את שביעות רצון הלקוחות.

בישראטק מאמינים כי המפתח להצלחה טמון באמינות המוצרים ובאיכותם ובמתן שירות ללא פשרה ללקוחותינו. בקרת האיכות בישראטק מלווה את הפרויקטים החל מן העיצוב ההנדסי ופיתוחו, במהלך שלבי הייצור ועד בדיקות סופיות ובדיקות תנאי הסביבה של מוצרי אב-הטיפוס והייצור הסדרתי.

כחברה בינלאומית המחוייבת לאיכות ללא פשרות בתחומה, אנו מחזיקים בכל התקנים המחייבים כדי להבטיח בטיחות, אפקטיביות, זמינות ויעילות לכל מגוון המשתמשים הסופיים.

מחלקת אבטחת איכות מנוהלת על ידי מנהל אבטחת איכות, אשר מדווח מנכ"ל החברה. המחלקה כוללת מומחי QA עם ניסיון רב בתחום החומרה ומערכות הנדסה בקרת איכות וייצור .המחלקת  אחראית להבטיח כי האלמנטים של מערכת ניהול איכות ישראטק מיושמים כפי שמתועד בספרי החברה והנהלים שלה. מטרה זו מושגת באמצעות ביקורת פנימית קבוע.